Söndag + Valborg

Ingen läxa..skööönt! Idag har jag vart på min målarkursavslutning och jag fick läsa en dikt... PINSAMT! Jag stammade lite på en mening. Mina lärare tror typ att jag är religös bara för att jag går på målarskola i kyrkan, det behöver man väl inte vara för det heller!  Där stod jag, Guds lovsång..bla bla..strör ut smular som aska och så vidare... men det var väl okej och dagen fortsatte. Jag och min bästis<3 handlade kläder och annat till henne för att fräscha upp i garderoden. Hon köpte en väska som var SÅ snygg! Snacka om avundsjuk jag är.. Ska nog köpa en likadan i morrn =P. På Valborg sov jag över hos en komps som heter Sofi. Hon bor i solna, inte långt från mig vill säga. Jag bor i Vällingby med min mamma och katt. Mamma har namnet Marianne (gammalt men fint <3) och min katt Vitpeppar som är grå och vit på bröstet, magen och tassarna <3. Mina syskon Kenneth, 23 och Therese, 21 bor inte hemma. Jo, Therese bor här ibland, men oftast hemma hos sin kille, Olof. Jag har en pappa som jag inte har träffat på 11 år och jag vet inte om han lever. Kenneth och Therese har en egen pappa. Men på pappas sida (intressant...suck) har jag en bror som jag inte har träffat än. Vi ska eventuellt träffas senare den här månaden. Vet inte riktigt vad jag babblar om längre så det är nog dags att göra sig i ordning för natten, inte kanske det roligaste man kan hitta på en söndag kväll, men men så är jag tyvärr. Puss!<3

Kommentarer
Postat av: Muna

Visst är min väska snygg, haha!! =D

2009-05-04 @ 17:17:44
URL: http://munasenpai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0