Hej Mamma!

Nu har mamma kommit och hon har ännu inte märkt att jag inte har tagit bort mina kläder på golvet i mitt rum.. Att mammor alltid ska tjatta va... Var ute med katten en stund, hon är ännu så liten att hon inte kan gå själv. Hon fyller ett år  den 10 juli. Det var vi själva som födde upp henne. Hon känner inte området och går än så länge i koppel, men snart ska vi släppa henne. Jag älskar henne så mycket att det känns otryggt att släppa ut henne i den farliga världen där ute. Men som nästan alla andra katter så kommer hon väl att klara sig, det får hon lov att göra. Mamman till Vitpeppar försvann tex.. Hittade hennes halsband i brevlådan en dag utan meddelande, vet inte vad som har hänt. Det var i oktober.
Kan fortfarande inte lägga in bilder, men vi får se om det går i morrn. God natt!

Kommentarer
Postat av: Muna

Snacka om att du är aktiv!! =D Vad roligt.. ^^ Hoppas att du följer min blogg också :P

2009-05-04 @ 17:19:58
URL: http://munasenpai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0