Förklara!

Okej, jag tänkte förklara vad för persomn jag är egentligen. Jag heter Jennifer och jag är 14 år. Min mamma heter Marianne och är 47 (SINGEL som jag!) och så har vi min nästan ettåriga katt Vitpeppar (kallas snövit). Var med och fira henne den 10 juli! Vet inte riktigt vad man ska köpa till henne(?!) Okej min bästis är 13 också 95:A och hon heter Anna! Läs hennes blogg! <3 (munasenpai.blogg.se) Jag går i en profilskola och dansar och sjunger på skoltid. Men har även teater och musik<3! Jag gillar att måla, går på det på fritiden. Ja..inte så kul inlägg men men...
Jag är inte en tjej som är ute och röjer på kvällarna, inte heller varit, men kan bli! =D är bara 14 än =P. Bara och bara.. Dem flesta i min ålder tycker säkert att jag är dum i huvudet som inte är det. Har aldrig haft pojkvän och kommer aldrig att få, men är nöjd med mitt liv ändå även om det bara går ut på att gå i skolan och sova =P
Hej svejs!

 
Min katt! <3

 
Anna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0