Fick en storebrosa vid 14 års ålder! <3<3

Helt otroligt! Om ca. 15 minuter ska jag träffa min brosa som är 20 för första gången i mitt liv! Så spännande, men ändå Sh*t nervöst! Min syrra är inte hemma, därför kan jag sitta här. men snart måste jag gå och möta honom vid tunnelbanan med mamma. herregud, hur ska jga reagera? Han, vid namn Johan, kanske tycker att jag uppför mig underligt om jag börjar gråta... =S Vet inte vad jag ska göra.... Åh! Jag skakar! kan knappt skriva. mamma och jag har städat och gjort ordning hela dan i da. Hoppas att han blir glad över att se mig! Det kommer i alla fall jag att bli! <3 Nu ringer han väl snart... Hoppas på det bästa.. Håll tummarna för mig, så hörs vi ikväll eftersom syrran är på fest hela natten! =P


Kommentarer
Postat av: Muna

Håller tummarna för dej. <3

2009-05-09 @ 23:29:38
URL: http://munasenpai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0