ÄT!

Tja! Detta blir ett kort inlägg. Mamma kommer hem snart och jag har inte ännu ätit middag. Och klockan är ändå 2 minuter i nio. Hehe. Jag har precis haft min bästis här, och vi har minsann haft annat att göra än att äta middag. Om mamma får se det kommer hon bli sur, bäst att jag äter... Egentligen skulle jag också fixat mitt rum..orka.. Ja, jag bakom skärmen.. Jag heter Jennifer och är 14 år. Ni kommer minsann märka vad jag är för en person. Min bästis heter Anna och är nu 13 och fyller 14 i november. Hinner inte skriva mer nu.. bye!


Kommentarer
Postat av: Muna

Roligt att du blivit aktiv i bloggandet. Följ gärna min blogg och kommentera, det ska nämligen jag göra med din!! <333

2009-05-04 @ 17:13:56
URL: http://munasenpai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0