Västkustens vyer

Igår var vi i Fjällbacka och lite andra ställen. Det var såå mysigt! ^^
Det var bättre än bilderna jag visade innan jag åkte.
Mamma beställde en posttur med båt, som sigtsing (stavas det så?!) från Fjällbacka till i dag som man fick följa med på. Jag är inte den bästa på att förklara, men vi ska ut med en båt det är som en sigtsing men det är en postbåt som man får följa med på. Vi åker i dag kl 15.50. Innan ska jag få köpa ett par skor och mamma vykort.
Vi äter väl något lätt. Sen ska vi ta ett bad i hotellets pool, som vi också hann att bada i, i fyra minuter igår innan det stängde! Nu stänger snart frukosten! Hehe måste äta! Vi hörs!
//Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anna

Finns det en dator där du är?

2009-06-30 @ 13:12:37
URL: http://munasenpai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0