Tillbaka!

Hej nu har jag bestämt mig för att starta upp bloggen igen!! Har en blogg med kompisarna, men har tröttnat eftersom det bara i stort sätt är jag som skriver. Det blev inge kul =P
I morgon ska jag på semester till Västkusten! =D Ska bli jätte kul!
Förresten har ni hört att MJ har dött?! Eller det är klart ni har =P Till och med indianerna vet väl det! Hela världen vet! Nee usch vad jag skojar... Skojar ju bara *snyft* ska jag låta.. Och så är det också. Jag är ledsen, men blev bara så glad nu när jag är tillbaka på "hemmaplan" =P Jag hoppas att jag får en skön semester  =)

Här kommer bilder:

Hoppas att jag får se en sån här vacker vy!

Fast jag vill nog hellre se det här =P


Fast kolla! Jag har ju nästan lika fin utsikt här hemifrån! Haha ^^

Det här vill jag absolut inte se eller RÖRA!

Det här hör till på sommarn eller hur!?

Ha det så bra, kommer hem på torsdag!
// Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0