Frukost

Efter att ha fått en bra, men kort sömn gick vi ner för att äta frukost. Frukosten var som på alla andra hotell, inget speciellt. Men visst är den bättre än den frukosten jag äter hemma.
Idag ska vi besöka Strömstad och fjällbacka. Ser inte framimot att sitta i den kvava bilen när det är 23 grader nu, kl. 10.00 så kommer det att bli extremt varmt i bilen. Plus att vi inte har någon luftkonditionering i bilen!
Vi får hoppas att jag överlever.
Jag hoppas att min lilla söta katt där hemma mår bra. Nu är hon ju hemma ensam utan att kunna gå ut..
Men som tur är har vi kattvakt! Anna ska vara kattvakt mån, tis och morfar ons och tors.
Nu måste jag åka, Kenneth tjatar och mamma gnatar...! Vi får hoppas att vi hörs..hehe ^^
//Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du har trevligt. Logga in på MSN så att vi kan chatta. tar hand om Vitpeppar just nu. hon är ute på upptäcksfärd. =)

2009-06-30 @ 16:31:42
URL: http://munasenpai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0