Teve

Skulle precis börja skriva inlägget när jag bestämde mig för att titta statistiken först. Och gissa om jag blev överraskad! När jag loggade ut för typ 2 timmar sen hade jag 21 besökare (vilket är mycket för mig). Nu när jag loggar in har jag 30 besökare. Om jag får 4 besökare till kommer ni att slå rekordet som var igår på 33 besökare! Det är helt jäkla PIP!  ^^
Jag vill bara tacka er att ni står ut med mig och mitt ointressanta liv!
Nu tittar jag på teve. Sa ju att mitt liv var ointressant! Tog en paus och loggar in här tills 2½ men börjar!
Min bästis Anna, som har en ny blogg, swebitz.blogg.se, har lyckats lägga in ett videoklipp, så snart lär väl hon mig! Då blir det kanske lite roligare på bloggen! Egentligen är det ju inte bloggdesign och videoklipp som gör bloggen utan vad jag skriver.  Hoppas att ni fortsätter att besöka, kommentera och läsa. Kom ihåg att på måndag börjar Frågesund.

Kommentarer
Postat av: froidan

Tack :)

2009-07-16 @ 22:44:47
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Anna

Om du loggar in på MSN kan jag berätta hur man gör, Jenny. ^^

2009-07-17 @ 12:14:33
URL: http://swebitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0