Svaren

Vad heter du? Jennifer
Hur gammal är du? 14^^ Fyller den 9 februari
Favvofärg? Gul

Varför bloggar du? För att det är roligt att berätta och tycka till om saker och ting.^^
Vad fick dig idén om att börja blogga? Det var min bästis som började blogga. Jag gör nästan allt som hon gör så att jag började också. Sen tyckte jag också så mycket om det så jag har inte slutat än..=D
Hur länge har du bloggat? Jag har bloggat sen april. Snart fyra månader.
Vilka bloggar följer du? Inga speciella.. Jag gillar att titta runt lite.

Vilken sorts musik gillar du? Svårt att bara säga en.. men någon blaning..^^ Pop och soul..typ.S
Hur intresseraad av mode är du 1-10? Det får nog bli en 8:a
Vad gör du om 10 år? Pluggar till läkare, hoppas jag..

Om du hamnade på en öde ö, vad skulle du ta med dig då, och vilka? Jag skulle ta med mig en kapten och en båt ^^ 

Tack för att ni har ställt frågor... även om det inte blev så många så känner ni mig nog bättre nu?! =D

Vi ses snart! /Jennifer<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0