Mormor nästa!

Nu har jag sppelat Sims 2 och nu ska vi till mormor. Ska bli kul att träffa henne, vi träffas inte så ofta, fast hon bor nära. Mormor är sjuk på ett sånt sätt att hon blir lite knäpp.. aa hon är så där så att hon tar fel på dag och natt och olika personer. Hon tror att jag är där hela tiden tex. Kanske för att hon saknar mig och inbillar sig att jag är där då. Stackarn..
Anna ringde precis om nu är det bestämt att hon följer med till landet i morgon! =D Vad kul det kommer bli!
När vi kommer hem från mormor ska mamma och jag baka pizza! MUMS!
//Jennifer

Mormor i blå tröja asså! =P


Kommentarer
Postat av: CHRJ

sv: hah, ibland! det är en så otroligt härlig känsla när man är klar! :)

2009-07-06 @ 15:13:08
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0