Låååång bilfärd

Japp det var ju ett tag sen jag kom hem =P Jag har haft fullt upp hela dagarna. När vi kom hem efter en lång bilfärd satte jag mig framför tv:n och tittade på Simpson istället för att packa upp. Nästa dag: Fredag så städade jag lite i rummet. På lördag så cyklade jag, mamma och Anna till skogen för att gå en promenad längst vattnet. Det är en jättefin vandringsled som börjar vid lövstabadet, om någon vet vart det ligger. När vi kom fram till ett ställe som heter Gåseborg började det regna och åska. Gåseborg är ett utsiktställe som är 50 meter ovanför vattnet så där ville vi inte stå när det åskade. jag är jätterädd för åskan så jag ville inte gå tillbaka igenom skogen, men mamma fick oss till det i alla fall.
Vi kom tillbaka oskada och nu lös solen igen. Mamma badade näck medan Anna och jag försökte tänka ut vad vi skulle bada i eftersom vi alla hade glömt badkläder. Anna badade i tights och tröja och jag i tröja och trosor. Ganska mysigt faktiskt. =P Sen väntade en lång cykelfärd hem.

Suddig bild, mamma kan inte ta kort med digitalkameran, men ändå! ^^

Anna som tog bilden från Gåseborg när det åska!

Där badade vi när solen lös igen. MYSIGT

Fick solen i ögonen. Ser smått galna ut!


Cyklade hemåt!

Det här är den finaste bild jag har sätt på Anna och mig! <3<3<3


När vi var framme så spelade vi monopol och Anna vann så klart. Hon är ju bäst på det!
Anna kunde inte sova över för att hon skulle till grönan dan efter med Jossan, hennes kompis, plastsyrra som är ett år yngre. fast hon ser ut som hon är äldre än både Annao ch mig! =P Hoppas att Anna kan sova över någon annan gång! PUSS <3
//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0