Bilder - något försent men.. men!

Nu har mamma och jag kommit hem från stan, stockholm city asså! =P Storstan för mig! Vi var först och såg en Titanic utställning på sjöhistoriska mueset som en tjejs blogg gjorde lite reklam för. Det var häftigt att se gamla föremål från den tiden som har hittats och så. Mamma köpte en ring som vr kopia av en som fanns med på skeppet! Jättefin! Sen gick vi till skansen och tittade på Allsång på skansen, helt spontant!
I natt sov en kompis över. Det var därför jag inte skrev. Sorry! Therese har också varit hemma och hon vill inte att jag ska sitta vid hennes dator. Hon kommer snart så att nu skyndar jag mig att lägga inte bilder. Ledsen att jag aldrig lägger in bilder, men det tar sån tid på den här datorn. Jag vet inte vad det är!? Jaja här kommer dem i alla fall.

Nowww!

badat på den här stranden:



Japp..hehe... jag tappade skon när vi skulle göra outfit! =P

En riktigt rolig bild! Anna och jag skulle måla lekstugan...

Anna och jag försöker få en bra bild i rörelse, lyckades ganska bra..

Ja det här hann vi också! Ända bilden som jag var i luften...haha^^

Katten fyllde 1 så det firade vi och hon:

med shebas kattmat!

OUTFITEN!

kubb, och smått galna..(galen..)

Äntligen mat!

Bad, igen!

Shopping i Åkersberga centrum där landet är, asså inte i centrum..
Nästa inlägg bilder bilder från i dag!
/Jennifer <3

Kommentarer
Postat av: vendela

sv: Har du varit inne på www.designadinblogg.se :)?

2009-07-14 @ 23:44:08
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/
Postat av: josefine

Tack så Mycket! :)

2009-07-15 @ 00:09:05
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Hehe.. fina bilder... =P

Jag vill också gå på Titanicutställning.. ^^

2009-07-15 @ 22:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0