Bilder från Västkusten


Utsiktsplats från Uddevalla där vi bodde på Bohusgården, rum 604 ^^

Första stranden vi badade på... Kenneth ringde morfar för att berättade att resan hade gått bra.

Hotellrummet^^

Från Uddevallakanal



Japp, jag är expert på att glömma badkläder! HAHA..^^

God mat! Rödspetta! MUMS

Proffsbild! =P


En jätteklyfta! här spelades delar av Ronja in!

Usch! Fyra stenbumlingar som har fastnat längst upp...

Postbåten

Åh jag är så frän i lånarjackan! =D


Biljard och jag förlorde som vanligt!

LISEBERG

Jag i Parisehjulet!

Roligt värre!


usch sekunderna före är värst!

Bjuder kanske på lite fler bilder senare, syns! //Jennifer <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, roliga bilder, men har du tänkt på att din mamma och brorsa kanske inte vill vara med på din blogg, haha?! :P

Vi ses i morgon. :P

2009-07-06 @ 22:18:06
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: Bex

Du, du har ju fan likadana solglasögon som jag! HÄRMAPA!!! XD, good summer, dear toe!!!^^

2009-07-12 @ 00:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0