Aaaah!!! SHIT!

Japp, så skrek vi i backen! ^^ Nu har vi kommit tillbaka till hotellet och jag tänkte bara berätta lite för er hur det var på Liseberg.
Vi började med Lisbergbanan som då var en berg-och-dalbana. Den var läskig att börja med, men när vi åkte den sist sen var den hur liten som helst =P Vi åkte lite småsaker och mamma skrek som tusan!
Vi åkte Balder och GUD VILKEN LÄSKIG BACKE! Åt kex och mjukost i skuggan och sen fortsatte vi åka ehla kvällen. Det blev ett till mål, burger king så klart att det var snabbmat! ^^ Jag spelade på cholkadhjul, men vann inte ett dugg!
Dagen slutade med att Kenneth tappade sin keps i farten från vattenberg-och-dalbanan och jag vann inte på nåt chokladhjul! Somnade nästan i bilden hem, så nu ska jag gå och lägga mig.
Hoppas att min katt mår bra! //Jennifer <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du har det trevligt. Hur blev det med kortet på handavtrycket och varför kommenterar du inte min blogg? :/

2009-07-01 @ 23:27:54
URL: http://munasenpai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0